Känner mig....KONSTIG!

Buuhuu...hej på er gullungar biggrin_114424998 Var ute för en timme sen och red, näh nu ljuger jag igen...det var typ 3 timmar sen blink Det gick väl sådär, det var väl inte vår bästa dag idag! Han var jätte stirrig, och jag blir ju så j*vla förbannad när ha  håller på. Just nu lyssnar jag på en ängla låt, asså den är så grymt bra, hörde den från min kompis blogg Mickis. Den får mig att gråta. Känner mig ovanligt konstig idag. Jag har ont i magen, och det är inte så här vanligt ont. Jag har ont för att jag typ är orolig och nervös ?!? 1b Imorgon gör jag omprov i spanska....OMG! Är jätte orolig för det med, åhh..jag hatar att vara nervös! Aja....LUGNA NER DIG THERESE FÖR FAAAN! Nu ska jag vara lite social...eller jag vet inte om jag orkar de, ähh Hej då ♥


P.S

Rösta på min kompis cheer lag så är ni jätte gulliga!
»Rösta här«





Kommentarer
Postat av: Mickis

Hihi, Therese då ;) <3

2011-02-28 @ 10:40:19
URL: http://honungsot.blogg.se/

Här kan du skriva sötnos:

Name:
Remeber me?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0