Efteråt; Hur gick det?

Japp, nu är jag hemma igen! Det var seriöst SKITKUL där ju...Vi kom väl dit 12.00 någon gång och ställde oss i världens längsta kö! Den var skit lång, men tog konstigt nog bara 35 minuter. När jag kom in i värmen så fick vi en lapp där jag skulle fylla i om mig själv Sen så ropade de upp nummer, och jag hade 216! De tog 10 personer åtgången, så jag kom med tre stycken i samma ålder som jag! blink Vi skulle presentera oss, och så skulle vi bli arga. Det var jätte roligt och jag hoppas verkligen att jag kommer vidare! KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad coolt, var också där! Men jag kom klockan 13, och då var det också SKIT lång kö. Låt bäste man vinna rollen ;D

2011-02-19 @ 16:34:56
URL: http://lissie.blogg.se/

Här kan du skriva sötnos:

Name:
Remeber me?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0