Datorn kraschad-annars är allt bra!

Ahhh...igår så bloggade jag inte, pågrund av att vår j*vla dator kraschat 1b Så nu sitter jag inne på min brorsas dator. (Han är hos en kompis). Igår börjar jag med; så red jag och Sandra till ridhuset och red där inne. Det kändes så jäkla bra, han gick som en GUD. biggrin_114424998 Men idag på hoppträningen var det helt annorlunda! Visst han hoppade allt och var skit DUKTIG, men dressyren var som bortblåst. Det får vi verkligen träna på, med tanke på att det blir tävling nu någongång i Mars månad. Som tur inte dressyr, utan vara en liten blåbärshoppning. Eftersom det blir hans första tävling...5c Idag fyllde Sandra 14 år! Grattis snygging♥

För hoppningsvis blir det uppdatering även imorgon ♥

Kommentarer

Här kan du skriva sötnos:

Name:
Remeber me?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0